Thursday, 28 November 2013

Pemerintahan baru 2013/2014

Assalamualaikum. Wahh, berhabuk dan bersarang labah-labah sudah blog ini. Tak mengapa, apabila sudah jatuh ke tangan kami ( pemerintah baru 2013/2014 ) kami semua akan berusaha menghidupkan semula blog ini. *Macam gila kuasa pula kan? Apa-apa pun, salam perkenalan dari kami, KeReX Batch 06 Alpha. Korang tengok kan, header blog ni pun dah berubah. InsyaAllah, akan terus berubah dan semakin maju.

Mula-mula, kami perasan, setiap kali AMT baru naik semua cakap 'taknak bagi berhabuk blog nie'. Yes! Tapi insyaAllah jangan risau, kami akan terus berusaha menceriakan balik blog ini. Mari hidupkan kembali kegemilangan blogger-blogger tegar Malaysia. :) Terover disitu.

Baiklah, di entri yang akan menyusul selepas ini,kita mulakan dengan carta organisasi AMT 2013/2014. Kemudian diikuti aktiviti KeReX sepanjang 2013, dan beberapa lagi entri yang HARUS korang baca. Entri nie sebagai pengenalan. Jumpa lagi di entri akan datang.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...